Cookie?

We gebruiken noodzakelijke cookies op onze website zodat de webshop en het beheren van jouw account goed werken. Daarnaast gebruiken wij analytische cookies en kunnen er soms cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Door op 'Akkoord met cookies van derden' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Cookieverklaring

Verpakkingsontwerp

WELK VERHAAL
VERTELLEN JOUW
PRODUCTEN?

 

Verpakkingsontwerp specialist

 

 

 

 

Packaging identity is letterlijk: een identiteit die je kunt vastpakken. Optillen, bekijken, voelen, openmaken en soms ook weer dicht maken. Ik pas multisensory design toe om te komen tot een ontwerp dat álle zintuigen aanspreekt.

 

  • BINNEN EEN SUCCESVOL  VERPAKKINGSONTWERP 
    VALT ALLES OP Z’N PLEK.

Meer nog dan een product, verpak ik een boodschap. Een packaging identity, verpakkingsontwerp vertelt altijd een eigen verhaal. Zodat de verpakking niet alleen op tafel staat, maar ook nog ergens voor stáát. Een betere wereld, pure smaakbeleving of maximaal gebruiksgemak. Welk verhaal vertelt jouw volgende product?

 

Studio Liesbeth Ronden heeft ruim 25 jaar ervaring met conceptontwikkeling in verpakkingsontwerp en merkdesign in food en non-food. Samen met een select aantal vaste partners overzie ik de hele keten, van productielijn tot winkelvloer. Vanaf de eerste brainstorm denk ik mee over smaak, design en positionering van je merk, maar ook over de praktische haalbaarheid in onder meer productie en logistiek. 

 

Juist vanwege mijn totaalbenadering van verpakkingsontwerp en merkdesign werk ik aan de meest uiteenlopende opdrachten. Van een open vraag ‘hoe zetten we een plantaardige verpakkingsontwerp in de markt?’ tot een volledig dichtgetimmerde briefing waarbij ik tóch altijd een verrassende opening vind.

 

 

 

Als de opdracht daarom vraagt werk ik binnen mijn studio samen met een gespecialiseerd smaakregisseur, product designer of verpakkingsexpert. Samen spreken we alle zintuigen aan, overzien we de hele keten én voegen we iets bijzonders toe aan overvolle schappen en webshops.  

 

De afgelopen jaren heb ik packaging identities ontwikkeld voor start-ups, scale-ups en gevestigde merken. Met een authentieke identiteit als startpunt hebben oplossingen altijd voldoende potentie om mee te groeien en voldoende reikwijdte voor uitbreidingen, nieuwe smaken en variaties.
 

GA VOOR EEN VERPAKKINGSONTWERP
DIE JE NIET MEER LOSLAAT