Two of my entries into the Sustainable Food with ChillBits and Privat Label category with Flevo Lokaal are winners. Flevo Lokaal won a Bronze Pentaward and ChillBits a Pentaward nomination certificate.
Two of my entries into the Sustainable Food with ChillBits and Privat Label category with Flevo Lokaal are winners. Flevo Lokaal won a Bronze Pentaward and ChillBits a Pentaward nomination certificate.
'De kracht van mijn werk is dat je proeft, ziet of voelt wat er in een verpakking zit, zonder dat je daarbij een verhaal nodig hebt.'
Nieuwsgierig naar het volledige interview met vakblad Verpakkings Management?
Ontdek hier meer!
'De kracht van mijn werk is dat je proeft, ziet of voelt wat er in een verpakking zit, zonder dat je daarbij een verhaal nodig hebt.'
Nieuwsgierig naar het volledige interview met vakblad Verpakkings Management?
Ontdek hier meer!
We willen het hele jaar door stoofpeertjes verkopen, niet alleen met kerst. We willen portieverpakkingen breed introduceren om verspilling tegen te gaan. We willen één merk voor zowel babyvoeding als billendoekjes. We willen meer mensen makkelijker verse groenten laten eten...
Er zijn geen rare vragen. Echt niet. Daag mij gerust uit! Voor mij kan het niet out of the box genoeg zijn. Laat de rest maar binnen de lijntjes kleuren.
Soms is het juist goed om nog helemaal geen oplossingsrichting te hebben. Patronen doorbreken, omdenken en innoveren. Voorbij consumentengedrag kijken naar positieve impact op de wereld. Of helemaal andersom vertrekken, vanuit smaakbeleving terug redeneren tot aan de productielijn.
Samen met jou stem ik de juiste aanpak voor een nieuw verpakkingsontwerp af. Gaan we om tafel met een smaakregisseur of trendwatcher of doen we een strategische sessie om direct nieuwe dingen te creëren? Met elkaar geven we jouw food of non-food merk een creatieve impuls of kiezen we de juiste positionering in de markt. Hoe we dat doen, dat bepalen we zelf. Eén ding is zeker: ik zorgt dat er iets loskomt en help je versnellen. Laten we beginnen, er is geen tijd te verliezen!
Wil je weten hoe opdrachtgevers zo’n proces ervaren?
Ik laat ze graag aan het woord: