Superunie is een inkoopcoƶperatie die 12 onafhankelijke retailorganisaties vertegenwoordigt in Nederland. De leden van Superunie zijn veelal familiebedrijven en retail coƶperaties met een vaak regionale binding. De organisatie dekt de markt met meer dan 1.650 winkels en heeft een marktaandeel van bijna 30%. Superunie is sinds 1956 succesvol.
Derlon is het eigen Premium huismerk waarmee de consument volledig bediend wordt voor zijn dagelijkse persoonlijke verzorging voor een lage prijs. De verzorgingsproducten zijn samengesteld uit de meest hoogwaardige grondstoffen, waardoor de beste resultaten worden gerealiseerd.
De inkooporganisatie heeft de kwaliteit van deze producten verbeterd en dat vroeg om een nieuwe frisse verpakkingslijn die kwaliteit uitstraalt. En die consumenten stimuleert om deze verzorgingsproducten in de supermarkt te kopen.
Aan Liesbeth Ronden de vraag om deze nieuwe lijn te ontwikkelen. Je persoonlijke verzorging verdient immers een verzorgde verpakking. Het resultaat: een nieuw fris design met een hoge kwaliteitsuitstraling met impact in het schap.
Smell me! Touch me!