Cookie?

We gebruiken noodzakelijke cookies op onze website zodat de webshop en het beheren van jouw account goed werken. Daarnaast gebruiken wij analytische cookies en kunnen er soms cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Door op 'Akkoord met cookies van derden' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Cookieverklaring

MERKIDENTITEIT EN -DESIGN SANA HEMP JUICE

 

Hennep wordt van oudsher geteeld vanwege zijn voedingswaarde en helende eigenschappen. Met behulp van moderne perstechnieken is Sana erin geslaagd het beste wat hennep te bieden heeft, te behouden en isoleren in koudgeperst hennepsap.

 

Sana Hemp Juice is het enige echte ruwe hennep sap dat commercieel verkrijgbaar is op de Europese markt. Aan mij de vraag om deze topinnovatie te voorzien van een krachtige visuele identiteit.

Een van de uitdagingen is om de positieve aspecten van hennep centraal te stellen en tegelijkertijd weg te blijven van negatieve associaties met cannabis. Door de blaadjes van de hennepplant in een cirkel te plaatsen, ontstaat een eigen, onderscheidende, positieve merkuitstraling. Deze wordt verrijkt met organische vormen en groentinten die het natuurlijke en organische karakter van Sana Hemp Juice versterken.

 

Het brand & packaging design blijft niet onopgemerkt. Sana Hemp Juice wordt drie keer genomineerd tijdens de World Beverage Innovation Awards 2015: voor ‘Best functional drink’, ‘Best new beverage concept’ en ‘Best new brand or business’.