Wat was de ontwerp uitdaging?
Een nieuwe Visuele identiteit bedenken en doorvoeren op corporate niveau alswel op packaging niveau voor distributie en foodservice. Een unieke belevingswereld creëren met een memorable experience om de trots en kracht van het bedrijf Van Oordt naar buiten brengen.
Aan de ene kant is er Van Oordt met al haar know-how, heritage, kwaliteitsgaranties, machines, services, portfolio en distributienetwerk. Dat komt allemaal samen in elke portieverpakking die ze maakt. In één klein cupje of sachet zit de hele wereld aan ondersteuning van Van Oordt gevangen. Aan de andere kant levert het de klant van Van Oordt een heleboel voordelen op: efficiency, hygiëne, minder afval, service richting de eigen klant, contactmomenten, smaak en beleving. Van Oordt maakt van elke portieverpakking een memorable experience. Een hele wereld aan meerwaarde en mogelijkheden, allemaal uit één klein cupje of sachet.
Bij het ontwerpen van deze verpakkingslijn heeft ze een segmentatie aangebracht naar vissoort en bewerking. Vis is gezond, lekker en een duurzaam alternatief voor vlees. Daarom verdient het deze aantrekkelijke herkenbare verpakking waarmee de smakelijkheid weer helemaal is teruggebracht in het schap. Bij het ontwerpen van deze verpakkingslijn
heeft ze een segmentatie aangebracht naar vissoort en bewerking.
Vis is gezond, lekker en een duurzaam alternatief voor vlees.
Daarom verdient het deze aantrekkelijke herkenbare verpakking waarmee de smakelijkheid weer helemaal is teruggebracht in het schap.
Elke portieverpakking bevat ruim 280 jaar ervaring, kennis, kwaliteitsgaranties, netwerk, service en ondersteuning. Daardoor biedt Van Oordt meer dan eenpersoonsbroodbeleg; men biedt ze gemak, service, een boodschap of een lach. Een een contactmoment met Van Oordt als afzender, een verwenmoment voor de klant. We stoppen er meer ervaring in, zodat uw klanten er meer beleving uithalen.
Van Oordt
The portion company'
_
Always bringing a little extra